Dodatek e-Doręczenia – nowy standard komunikacji w sprawach urzędowych
powrót do listy
Tradycyjne listy polecone z potwierdzeniem odbioru odchodzą do przeszłości - zastępuje je publiczna usługa e-Doręczeń – bezpieczna, szybka i w pełni cyfrowa forma komunikacji obywateli, firm i instytucji z urzędami.
Dodatek e-Doręczenia w enova365 umożliwia bezpośrednią integrację z usługą - wysyłanie, odbieranie oraz zarządzanie wiadomościami bez wychodzenia z aplikacji.
✅ Pełna synchronizacja poprzez API
✅ Wysyłka ręczna, automatyczna lub za pomocą Harmonogramu Zadań
✅ Gotowe definicje procesów do obsługi wiadomości i weryfikacji ich statusów
Minimalne wymagania licencyjne dla dodatku e-Doręczenia to moduł DMS w wersji złotej oraz jednorazowy zakup Konfiguratora Workflow i DMS oraz odpowiednie licencje na moduły merytoryczne.
Nowoczesna administracja zaczyna się od dobrych narzędzi. Masz je już u siebie?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym rozwiązaniu – porozmawiajmy, a jeśli nie chcesz, by umykały Ci tego typu wskazówki dotyczące systemu enova365, zaobserwuj nas na LinkedIn. [KLIKNIJ TUTAJ]